Värvaltrans OÜ garantiitingimused ja menetlusreeglid.
Mõistete määratlused
Käesoleva dokumendi jaoks on defineeritud järgmised mõisted:
- Klient on käesoleva dokumendi tähenduses füüsiline või juriidiline isik, kes sõlmib remondiettevõttega toodete ja teenuste kohta lepingu.
- Remondiettevõte on käesoleva dokumendi tähenduses autoremonti teostav ettevõte.
- Loomulik kulumine on toote kahjustus mis tekib toote kasutamisel ja vananemisel paratamatult, isegi siis kui järgitakse kõiki kasutus juhiseid ja hoolduse nõudeid.
Garantii
1.1 Garantiitingimused
- Kõigile sõidukitele tagatakse remondijärgne garantii ja värvkatte defektide garantii. Defekti esinemisel parandab remondiettevõte vea omal kulul.
- Kere ja värvitöödele antav garantii on 365 päeva ehk 1 aasta.
- Teostatud värvimistöödele, remondile või detailidele, mis paigaldati sõidukile avariiremondi käigus pakume pikendatud garantiid vastavalt ostu-müügi arvele ja garantiitingimustele, kuni sõiduki üldgarantiiaja lõpuni, kui tegemist on:
a) Uute sõidukitega,millel kehtib tootja garantii
b) Uute originaalvaruosadega
c) Uute originaaltarvikutega - Garantiiaeg algab auto remondi lõppedes ja kliendile üleandmise hetkest.
- Garantii ei lõppe sõiduki omaniku muutudes.
- Kõiki seadistustöid, eeskätt uste, katete ning auto geomeetria seadistusi võidakse kuni 6 kuu jooksul alates auto garantiialguse kuupäevast vaadelda remontijapoolsete vigadena. Selle tähtaja möödumisel vaadeldakse vigu kulumisest tingitud vigadena.
- Järgnevate detailide kahjustusi võib kuni 3 kuud käsitleda remondi veana. Seejärel käsitletakse neid kahjustusi kulumisena:
a) Hõõglambid
b) Pidurite hõõrdkatted
c) Õhu-, tolmu- ja kütusefiltrid
d) Rehvid
e) Klaasipuhasti harjad - Garantiikorras välja vahetatud detailid lähevad remondiettevõtte omandusse.
- Nõudeid suure läbisõiduga sõidukitele käsitletakse remondiettevõtte poolt üksikjuhtudena,võttes arvesse loomuliku kulumise mõjusid autole.
- Remondiettevõttel on õigus teha koopia sõiduki teenindusraamatust, kus on toodud sõiduki andmed, selle omanik ja kinnitus seni läbiviidud ülevaatustest-hooldustest.
- Remondiettevõttel on õigus sõiduki omanikult nõuda, et auto toimetatakse defekti ülevaatuseks kohale suuremast mustusest puhastatult.
- Puuduste kõrvaldamise viisi määrab majanduslikke aspekte arvestades remondiettevõte, mitte klient.
1.2 Garantii alla ei kuulu
Garantiinõuded ei kuulu täitmisele juhul, kui nõudealune rike tuleneb otseselt faktist, et:
- Klient ei teavitanud remondiettevõtet defektist esimesel võimalusel.
- Vaatamata sellele, et klient teavitas defekti ilmnemisest ei võimaldanud ta vajaliku garantiiremondi läbiviimist esimesel võimalusel.
- Loomulik kulumine ja ükskõik millised kaudsed kulud, sealhulgas:
a) saamata jäänud tulu või palk,
b) ebamugavusest tingitud kahju,
c) transporitimine, pukseerimine,
d) sideteenuste kulud,
e) majutus,
f) sõiduki rent,
g) vara ja väärtasjade kaotus või riknemine jms. - Kui sõiduki omanik ei pea kinni hooldusraaatus ettenähtud korralistes hooldustest ja ülevaatushooldustest, võidakse tema garantiinõudeid piirata või jätta rahuldmata.
- Sõiduki puuduste kõrvaldamisel garantii raames kehtib nimetatud esialgne remondijärgne garantiiaeg. Defektide kõrvaldamise käigus tehtud töödel ja tarvikutel oma eraldi garantii puudub.
- Vigastus on tekkinud väliste mõjutuste või auto ebapiisava hooldamise tõttu. Näiteks teelt üleslendava kruusa ning atmosfääriliste, keemiliste, loomsete või taimsete kahjustustega,tule,vandalismi või vääramatu jõuga.
- Värvkatte mehaanilise vigastuse puhul.
- Kerevigastusi pole õigeaegselt ja professionaalselt kõrvaldatud vastavalt värvimaterjali tootja eeskirjadele.
- Läbiroosteamine on põhjuslikus seoses mitte-originaaldetailide ja tundmatu kvaliteediga varuosade kasutamisega.
- Autol on eelnevalt teostatud ebaprofessionaalselt kereremondi või värvimistöid. Samuti juhtudel, kui remonditav detail on eelneva ulatusliku korrosiooni kahjustusega.
- Tegemist on loomuliku auto kasutamisest tekkiva kulumisega.
- Sõidukit on kasutatud ebaotstarbekalt. Näiteks võidusõit, maastikusõit, õppesõit.
- Klient ei ole järginud sõiduki kasutamise juhendit ja auto hooldamise eeskirju ja regulaarne hooldus ei ole teostatud hooldusgraafikus märgitud ajal.